makemoney

آموزش رایگان کسب درآمد

makemoney

آموزش رایگان کسب درآمد

کسب درآمد میلیونی از aticlix

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ق.ظ



یکی از سایتهای معتبر که جزو برترین ها در مانیتورینگ ها هم است ، سایت aticlix است.که قریب به ۷ ماه از افتتاحش میگذرد ولی در همین مدت کم خود را ثابت کرده با پرداختی های بسیار سریع . یکی از ویژگی های بسیار خوب این سایت قیمت رفرال در عضویت استاندارد میباشد که قیمت هر رفرال ۰٫۰۸میباشد که شما با ۱۲ دلار میتوانید استاندارد را فول کنید.در بیشتر سایت های ptc قیمت هر رفرال یا زیر مجموعه ۰.۲ دلار می باشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی این سایت تخفیف تمدید رفرال میباشد که ۸درصد برای ۳۰روز است.

ثبت نام در aticlix

برای ثبت نام رو بنر زیر کلیک کنید  تا وارد سایت aticlix شوید.



در هنگام ثبت نام با فرم زیر رو به رو می شوید.

۱- فول نیم : در قسمت شماره ۱ شما باید اسم خودتون رو به صورت کامل وارد کنید. توجه داشته باشید که اسمتون رو باید به انگلیسی وارد کنید.


۲- ایمیل:در این قسمت باید ایمیلتون رو وارد کنید سعی کنید ایمیلی که وارد می کنید اکتیو یا فعال باشه.


۳- کانفیرم ایمیل: ایمیلتون رو دوباره وارد کنید.


۴- یوزرنیم: در این قسمت یک یوزرنیم برای خودتون انتخاب کنید.


۵- پسورد:یک پسورد انتخاب کنید.


۶- کانفیرم پسورد:دوباره پسورد رو وارد کنید.


۷-کپچا: در این قسمت حروف روی تصویر رو بنویسید و تیک پایین رو بزنید و بعد از اون روی دکمه Register بزنید.بعد از ثبت نام براتون ایمیل میاد که باید روی لینک کلیک کنید تا اکانت فعال بشه.


آشنایی با محیط کاربری aticlix


Withdraw:در این قسمت شما می تونین پول برداشت کنید


Upgrade account:در این قسمت میتونید اکانتتون رو  ارتقا بدید که قابلیت های بیشتری داره


Earn by: این قسمت ، قسمت اصلی که باهاش سر و کار داریم که شما میتونید با دیدن تبلیغات پول در بیارید


Offerwall:در این قسمت تبلیغ ها و افراد های بیشتری قرار داره که میتونید با دیدن و انجام دادنشان پول گیر بیارید


Direct referral:این زیر مجموعه ای هست که به طور مستقیم که با دادن لینک ثبت نام خودتون میتونید زیر مجموعه جذب کنید


Rent referral: این منبع اصلی در اردن درامد که با اجاره کردن رفرال یا زیر مجموعه پول در میارید


حالا شما باید با کلیک بر روی eanr by و کلیک بر روی view advetisment با دیدن تبلیغ هایی که هر ۲۴ ساعت گذاشته میشن پولتون رو به ۰.۴$ برسونید میتونید با کلیک بروی atigrid  در همین قسمت با کلیک بر روی خونه ها به طور شانسی پول برنده شید هر روز ۲۵ شانس برای کلیک دارید.


کسب درامد میلیونی از aticlix

 استراتژی که در پایین قرار داده ام رو بهترین استراتژی برای شروع از 0$ در هر روز تا رسیدن به حداقل 40$ در آمد در روز میدونم در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ سرمایه ی اولیه ای .


البته اگه بتونین در شروع کار چند دلار سرمایه گذاری کنین زودتر به هدفتون میرسین.


در مراحل زیر برای اجاره بیشتر رفرال باید اکانتتون رو ارتقا بدید.


کلید در آمد ثابت توی aticlix زیرمجموعه(Refferal) هست، هر چی زیر مجموعه هاتون بیشتر باشن زودتر به هدفتون میرسین.چون زیر مجموعه ها در aticlix اجاره داده میشن بسیاری از افراد شکست میخورن چون بدون هیچ برنامه ای فقط زیر مجموعه اجاره و اجاره و اجاره میکنن و مقداری از پول رو برای تعویض زیر مجموعه های غیر فعال و تمدید زیر مجموعه ها ی فعال در آخر ماه نگه نمیدارن.



نکاتی در مورد زیر مجموعه ها (کلیک کنید!)


زیرمجموعه ها در aticlix انسان هستند (نه ماشین مثل بیشتر سایتهای PTC ) و قیمت هر کدومشون ۰.۰۸ برای یه ماه هست . بیشترشون فعالن ولی بعضیهاشون هم نه. شما میتونین یه زیر مجموعه غیر فعال را با یه زیرمجموعه فعال با قیمت ۰.۰۷$ عوضش کنین.تعویض عضو به نفعتونه پس اگه دیدین عضوی فعال نیست تعویضش کنین.


فقط یادتون باشه که اوایل کار فقط صبر و حوصله نیاز دارین (یه شبه نمیشه راه صد ساله رو رفت) ، اگه اعتقادی به این سایت ندارین یا فکر میکنین آدمی هستین که زود کنار میکشین این کار به دردتون نمیخوره ، ولی اگه می بینین آدمی هستین که حاضرین برای رسیدن به هدفتون یه کمی صبر به خرج بدین و هر تلاشی که نیاز داشته باشه رو انجام بدین مطمئن باشین به یکسال نمیرسه که به در آمد ثابت میلیونی فقط با همین سایت میرسین و مهمتر اینکه دیگه اون موقع فقط کافیه روزی 9 تا تبلیغ ببینین که این هم بیش از 10 دقیقه وقت نمیگیره ، خیلی خب پس اگه جزو دسته ی دوم هستین با دقت کامل به خوندن ادامه بدین.


بهترین استراتژی برای افزایش درآمد از aticlix :


مرحله 1 :


یه زمانی از روز رو برای کلیک روی همه ی تبلیغاتتون انتخاب کنین.سعی کنین اگه براتون امکانش هست هر روز در همون زمان کلیک کنین .برای افزایش درآمدتون مخصوصا در اوایل کار که زیرمجموعه ندارین چند بار در طول روز برای کلیک روی تبلیغات جدید ، سایت رو چک کنین. از atigrid هم برای گرفتن جوایز شانسی استفاده کنید(خیلی کمک میکنه)


مرحله 2 :


وقتی موجودی Main Balance شما به۰.۷$ رسید پول رو به Rental Balance منتقل بدین (مهم : این اشتباهی رو که اکثرا میکنن یعنی انتقال پول به Rental Balance وقتی به موجودی0.40$ رسیدن نکنین. بله شما میتونین ۵ تا زیرمجموعه اجاره کنین ولی پولی برای تمدید اونا بعد از انقضاشون ندارین.صبر کنین تا به ۱$ برسین) . میدونم که یکمی طول میکشه تا به ۱$ برسین ولی اونموقع شما پول برای تمدیشون و همینطور تعویض زیر مجموعه های غیر فعال دارین.


مرحله 3 :


با ۰.۴$ درون Rental Balance تون ۵ تا زیر مجموعه اجاره کنین.قابلیت AutoPay (این قابلیت در بالای صفحه Rented (صفحه زیر مجموعه های اجاره ایتون) جایی که زیر مجموعه هاتون لیست شدن قرار داره .به جای اینکه شما زیرمجموعه هاتون رو تمدید کنین خود سیستم اونها رو تا زمانی که AutoPay روشنه تمدید میکنه.در واقع شما با فعال کردن این قابلیت۸٪ تخفیف بابت اجاره نفرات می گیرین و زیر مجموعه هاتون هم به صورت روزانه(به جای تمدید در آخر هر ماه که ممکنه به دلیل نبودن موجودی کافی زیرمجموعه های فعالتون رو از دست بدین) تنها در صورت فعال بودن به مدت یک روز دیگر تمدید می شوند.


با عضویت استاندارد شما 0.0015 به ازای هر کلیک زیرمجموعه هاتون دریافت میکنین.


شما باید کم کم زیر مجموعه های بیشتری اجاره کنید پس از اجاره کردن 150 رفرال اکانتتون رو به ترتیب عضویت ها ارتقا بدید تا زیر مجموعه ها بیشتری بگیرید و پول بیشتری در بیارید.اینجوری میشه که میتونید حتی تا هفته سیصد یا چهارصد دلار در بیارید.فقط یادتون باشه همیشه پولی برای اتوپی و تعویض زیر مجموعه ها کنار بزارید.


برای کمک های بیشتر در تلگرام به آیدی @mahan_amjbl مراجعه کنید.

اگه دایرکت رفرال باشید بهتون کمک ویژه ای میکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۰
محمد رضا امجدی

Aticlix

پول

کسب درآمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی